maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

torsdag 25 februari 2010

ULLARED


Funderar på vad jag ska köpa i ullared?
Men ska kolla deras blogg. www.gekasullaredbloggen.blogspot.com det är ullareds blogg. En sak vet jag, 2-3 Linnen.
Kanske nån tunika och klänning till sommaren:)
Shorts kanske det blir att köpa också, Leggins (tights) behöver jag så det blire nog också.
Det blir mest sommar grejor nu , men ja sommarn kommer nog snart får man hoppas:)
Ska dit med mamma och Alva (min bästis), på måndag vecka nio så åker vi klockan 03:00 på natten.
Alva ska sova här på söndag så hon kan göra sig iordning och allt hos mig , det blir enklare så:)
Juste bara så ni vet så har jag ju en till blogg, men den bloggar jag inte på så mycket längre.
Men den adressen är www.ebbahultman.blogg.se

Nu ska jag gå och äta så ses sen kommer nog ett till inlägg.!
PS. laddar upp bilder på dom sakerna jag vill ha rån ullared sen när jag har tid, ni står nog ut och vänta några timmar eller så.!

PUSS/KRAM Jag.

Inga kommentarer: