maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

onsdag 2 november 2011

födelsedag

förlåt föratt jag inte bloggat, men iförrgår (måndag) så fyllde jag år och sen så har jag bara inte orkar blogga för att det är ju höstlov :)

jag fick iallafall:
* tröja
* byxor
* 4 par legginsar
* halsband
* skylt av min lillasyster
* varmfodrade skor
* presentkort
* Nintendo Wii + mario kart + ride (hästspel) + the sims 3 .
* massor med pengar
* Tresemme hårspray och värmeskydd
* prydnads muffins( burkar som ser ut som muffins)

och sen på min födelsedag så åkte vi till västerås för mamma skulle till nån sjukgymnast och då gick jag om min syster på hälla shoppingcenter (jäklars vilken rea! ) sålänge och åt på mc donalds :)
jag köpte då:
2 bh:ar
1 par trosor

jag är jätte nöjd över allt jag fick! :D <33


Inga kommentarer: