maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

onsdag 23 juni 2010

Ny hårfärg!

Ska färga om mitt hår efter ullared, ska köpa hårfärg där:)
Men ska bara färga det lite ljusare och så att det blir mer volym i det, mitt hår är slitet och matt nu.
Kanske ska färga några ljusa slingor, skulle va kul:) (få se vad mamma thinks)

Hennes hårfärg och slingorna (så vill jag ha) !, inte henne frisyr..*uek*
Menmen... får se om jag hittar det på ullared:)

*fniss*Vi åker nästa vecka på torsdan den 2 Juli. *YES*

Min bästis som ska med ner åkte till Gotland idag då, hon kmr hem tisda nästa vecka:D

Det kmr bli jag,mamma och mammas vän Maud.
Vi kmr åka 3 på natten så Jag kmr få gå upp halv 3 på natten xD
Nä nog med ULLARED....
Juste innan jag går vidare på andra tankar ska jag bara säga att det finns en sak i ullared som jäg önskar mig jääääte mycket(jag vill verkligen ha)!
Ska jag ladda upp bild på den tycker ni?
Kommentera om ni vill det:)


Tänker inte skriva vad jag gjort idag för nu är jag sååååååååååååååå iriterad på blogger!!!!!

Har ingen blogglust längre, har jag ingen lust kan jag inte blogga då blir det bara dåligt!

Asso när jag ska gå tillbaks och ändra en PYTTE LITEN bokstav så försvinner hela tusans meningen bokstav efter bokstav ju mer bokstäver jag skriver dit!!!!

God natt!!


Inga kommentarer: