maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 4 juni 2010

Sommar........

Förlåååååt....att jag inte bloggat så mycket men det har vart så fint väder så jag har varit ute hela dagarna och i torsdags och idag var jag hemma från skolan för att jag hade feber och då orkade jag inte blogga.
Äntligen börjar sommar'n komma:)
Vi slutar skolan på TORSDAG 10 JUNI!!
nästa vecka går vi bara Måndag & Tisdag, sen så på Onsdag-Torsdag ska klassen till ön Glipen, jag ska inte med så jag och våran andra lärare Ewy ska hitta på nåt annat roligt;P
Vi har hadt över 21+ grader hela veckan och det kmr bli så i helgen med, hoppas på pool väder xD
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig men jag ska bjuda på lite bilder från veckan:D

Melvin var ute i selen idag igen, han får komma ut varje dag och njuta...;)
PS. Melvin är världens bästa<33


Melvin.....


en stor pool med fin bakrund..

Maja i sin bur...
God natt!!

Inga kommentarer: