maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 29 april 2011

freeeeeedag:D

hellu:)

Idag är det fredag och helg:) Hade jätte kul idag i skolan med Alva:) Dagen började med fÿsik och då så var vi ute och skulle skjuta nån ''raket'' fast en pet flaska med vatten i :)) Jag och Alva stog längt bort och var rädda att den skulle åka på oss  :D<3

Sen så var det biologi och då gick vi till pinparken och tittade på fåglar:) man skulle vara 2 och 2 så jag och Alva var:))<3

sen var det andra lektioner men orkar inte rabbla upp alla, kan iallafall säga att vi slutade 3 :)

På engelska btw så kollade vi på det engelska bröllopet, jag och alva sitter brevid varandra så vi satt och kom på olika handslag xD<3 fast vi var inte stökiga, vi var tysta och så:))

Nu ska jag gå ut och fota lite, tror vi ska löshoppa hästarna:D
har massor med fina bilder på ridning, natur, m.m på min galaxy (min mobil) men dom kommer nog imorn eller ikväll för nu ska jag ut:)

Btw. vill till ullared, jag och mamma (alva - maybe:D)ska åka dit nån gång i maj/juni men vill diiiit, fanny åker imorn (aviiis)

Bye Bye apple''paj''

//Lina




förresten, dagens outfit och igår's outifit kommer ikväll:)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha :D <3