maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

tisdag 19 april 2011

Lunch time med syrran:)

Nu ska vi äta pannkakor sen gå ut i garaget och leta efter en stavmixer för vi ska göra smoothie och gå ut och sätta oss i solen och dricka:)

Vi har varit ute och hoppat studdsmatta och gett hästarna mat. Outfiten idag är randig kort klänning/tunika och 3/4 vita legginsar.







vi tog mycket is:))
_____________________________________________________________________

tittade på youtube idag och hittade videoklipp från mina favorit fimer/ program när jag var liten:)<3

Gnottarna:



Teletubbies:




// Lina

11 kommentarer:

Anonym sa...

varför bloggar du inte?

Anonym sa...

Blogga mer! Du måste skriva mer ett tips från mig det du kan blogga om är dina kläder t.ex :)

Anonym sa...

Hur många läsare har du per dag? / katrin

Anonym sa...

Jag saknar dina inlägg du bloggar ju knappt längre ):

Anonym sa...

Hej :) , jag tycker din blogg är jätte bra! Men du bloggar för lite.. / felicia

Anonym sa...

Blogga mer om dina kläder ;)

Anonym sa...

Inte bara skriva om dina djur du kan väl skriva mer om din favorit mat,frågestunder,bilder på ditt hus/ rum ;D

/Oscar

Anonym sa...

Kan du inte skriva om var du varit på semester :)

Anonym sa...

Kan du inte lägga ut bilder på ditt smink och vad du brukar använda för smink Till vardag/fest
Och vad du rekomenderar för smink?
Och din favorit parfym

Tacksam för svar / Angelica

Anonym sa...

Kan inte du rekommendera bloggar att läsa?
Har lite tomt på min blogg lista

Anonym sa...

Hej! , din blogg är uuur tråkig eftersom:
* du bloggar sällan
* 95% är om djur
*1% är om annat dvs roligt
osv.

Men för att förbättra den ska du göra följande:
* Blogga 90 % om annat
* 10% om djur
* Visa kläder , dagens outfit?
* Vad du gjort under dagen och då ALLA dagar :)

ah det är vad ja tkr iaf ;p