maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

torsdag 2 juni 2011

gamla bilder:)

hej hopp, förlåååt att jag glömt att uppdatera, men nu är det så nära skolavslutningen och det är jätte kul och vi gör roliga saker i skolan och så sen så är man så trött när man kommer hem eller så vill man ut i solen direkt, men jag lovar att uppdatera nu när det blir sommarlov:) Btw imorn ska vi till strömsholm på tävling, vip du vet:)

Nu kommer iallafall lite gammla bilder jag hittade:

gud vad kort hår jag hade ( fotot taget 7:a april 2009)

2010: klippte av håret till axeln

2011: i början av 2011 (januari) så klippe jag av till axellångt igen

2011 Juni: 
jag igår (fotot taget 1:a juni 2011)

mitt hår växer jätte fort:)

//Lina




1 kommentar:

Anonym sa...

fin du är lina. men vi saknar dig på engelska skolan <33