maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 4 juni 2011

sommar och sol och KO skit i hagen (överallt)

ja rubriken stämmer ju faktiskt, i en hel vecka har det stinkigt ko skit överallt..

men men, förlåt först och främst att jag inte bloggat, men det är så fint väder och så är vi lediga torsdag-måndag ju föratt det är helg och sånahär kristehimmelfärd dag och nationaldagen:)

igår var vi på strömsholm och kollade på dressyr tävlingar, hopptävlingar (mästerskap, 1,40 - 1,50 m ) och terräng tävligar, GUD vad fort hästarna galoppade och så hoppade dom jätte stora hinder (1,20-1,40) :D det var riktigt cool att se, får se sen och jag kan ladda upp nån sån film, mamma filmade det igår:)

Jag köpte iallafall en burberry grimma till Mavve (dyr men skitsnygg)

sen så efter att gått där en hel dag i shorts och linne så fick jag en snygg solbränna på köpet:))

//Lina

Inga kommentarer: