maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

tisdag 9 augusti 2011

KOLLA VAD KÄND MIN BLOGG E :D


coolt va? jag har alltså 365 läsare i usa:) Och dom blir bara mer och mer!!

till en person som klagar:
för det första: Om jag nu kollade min statistik för några dagar sen föratt jag inte hade kollat på den på kanske 1 månad, så ser jag att besökarna från usa har blivit mer, så blir jag ju glad? det skulle nog ni också bli!
och för några månader sen så la jag upp ett sånthär inlägg , och jag brukar lägga upp ett sånthär inlägg ungefär var 3:dje månad, för att visa mina läsare hur glad jag e över att dom läser min blogg:D
och för det andra: jag skriver vad jag vill, när jag vill, hur jag vill i MIN blogg! :) det är min blogg huh? :)

ville bara få klart de:))



1 kommentar:

Anonym sa...

Är det täffar på bloggen elr läsare per dag? :)
/fanny nelson