maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 27 augusti 2011

shopping, träning

har varit på tuna park idag med alva till 3:) vi hade jätte kul och jag åt kyckligsallad och alva kycklingspett och klyftpotatis:)  vi gick runt och tittade i affärerna, alva hittade lite men jag vill bara ha ett par långa träningsleggins från stadium och såna är ganska dyra så köpte bara dom och en glass sen:)
vart iallafall jätte nöjd och vi hade super kul och mysig!:D<33 det är kul att bara gå och titta också och prova massa kläder:)<3

vart iallafall sånahär:


sen när vi kom hem så tränade jag 30 min på sånhär spring/jogga/gå maskin, sen sprang jag utomhus i 10 min sen 5 situps och stretcha i 10 min, sen så badade jag och syrran vattenspridare:D sommaren kom tillbaka idag!:DD <3333333333 var ju skitvarmt<33

så nu ska jag gå och börja laga tacos:D !!<33


/Lina


Inga kommentarer: