maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 6 mars 2010

En dag i snön & värme

Hejs sveis alla vinter & sommar människor:D

Nu har jag varit ute i snön och åkt pulka i backen med lillesyrran, bilder på det kommer sen:)
Det är lördag idag och känns inte så bra för i övermorgon är det skola IGEN:( *suck*
Vi har haft sportlov vecka.9 som har varit.
Men jag har hela helgen kvar så dumt att tänka på det nu, men det ska ändå bli skönt att träffa kompisarna igen.
Vad är det ikväll då? jo det är ju andra chansen i MELODIFESTIVALEN 2010.

Villka hejar ni på då? (kommentera villka ni hejar på.:)

  1. Neo - human frontier

  2. Pain of salvation - road salt

  3. Alcazar - headlines

  4. Pauline - sucker for love

  5. Jessica Andersson - I did it for love

  6. Kalle moareus & orsa spelmän - underbart

  7. Pernilla Wahlgren - jag vill om du vågar

8. Crucified barbara - heaven or hell

Jag hejar på Neo & Alcazar :)
NU lägger jag upp en bild på vem som sak duelera mot vem.



Det kommer nog fler inlägg under kvällen men nu bjuder jag på några vinterbilder & en lite video.





En liten bild på himmelen och halva solen.


syrran ....
FLER BILDER KOMMER I ANDRA INLÄGG<3>

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hejjar på Pernilla Wahlgren & Neo :D