maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 13 mars 2010

Nu kommer allt ifrån igår.

Hej allihoppa:)



Jag sa ju att jag skulle ladda upp allt ifrån igår och det ska jag göra nu.

Det är 3 video klipp, ett på Pernilla wahlgren , Eric saade och ett blandat (det blandade klippet var en mellanakt asso inget klipp som tävlade)
det är några bilder också, men nu ska ni får se globen och alltihopp:)
Jag träffade Christer björkman och shirley clamp och fick deras autograf jag tog autografer till ALva med, mamma har jag och christer björkman på bild:D


nästan alldeles tomt:)

fullproppat.

den här videon är på eric saade.

Upträdande proppfullt.

Den här videon är på pernilla wahlgren.
Den sista bilden nu iallafall, jag orkar inte mer:) ett globen fönster.
nu vart det den sista videon, det här är på mellanakten.

Hej då nu ska jag sätta mig på våran inglasade altan :)
Det är ju skönt ute när solen är framme.

1 kommentar:

Anonym sa...

Go Eric Go Eric Go Eric :)
Fina klipp o bilder!