maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

onsdag 24 mars 2010

Hej hopp!

hoppas ni inte har saknat mig för mycket nu när jag inte hunnit blogga.
Hunnit har jag ju men jag vill inte sitta vid datorn och bloggen hela tiden men nu ska
jag börja blogga igen men jag har funderat över en sak om jag ska ha blogguppehåll på
helgerna och loven, vad tycker ni??
På dagarna när jag kommer hem så kan jag ju blogga men på helgerna hinner ju nån
knappat läsa min blogg, asso man är iväg och handlar, på semester på loven m.m.

Snart kommer vårat påsklov, vi har det v.14 JIPPI !
2 veckor kvar bara, sen efter påsklovet har vi bara 7 skolveckor kvar innan det är
sommarlov YES!

Föresten det är väl inte bara jag som vill att sommaren ska komma nu?? men kära nån
det är lixom straxt april och den tusan snön har inte försvunnit!
Förra året kunde man ju cyckla nu och ha vårkläder, tussilagosarna hade börjat blomma.
Jag vill att snön ska vara borta tills påsk..

Hej då // L

1 kommentar:

Anonym sa...

Snön ska puts väck så alla älgar pyser in i skogen igen!!!
Men på söndag ställer vi om klockan :)
Då blir det LJUSARE på kvällarna!!!