maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 3 april 2010

Glad påsk

Glad påsk allihoppa!

Glad påsk till alla er som läser min blogg:)

Idag är det påskafton och Melvin har varit ute i sin sele (koppel) på tomten.
jag och mamma gick ut med Melvin , han var jätte nyfiken och lugn var inte allste bråkigt eller nåt *jätteglad* Han som har vit päls sen så skulle han gå på dom lerigaste ställerna på vår gräsmatta.*skratt*
Men han fick inte gå där utan jag lyfte honom till ett annat ställe, sen när hon hade gått runt på hela gräsmattan gick han till gruset men det såg ut att göra lite ont i hans tassar så jag lyfte upp honom och gick tillbaka till gräset där släppte jag net han och han fortsatte och nyfiket gå runt.
Sen innan han skulle få komma in igen (han är en innekatt) så gick han bort till lekstugan och sen gick han in i lekstugan *haha* .
Jag sen ska ladda upp bilderna mamma tog på melvin och mig ute:).


Inga kommentarer: