maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

onsdag 7 april 2010

Onsdag...

God kväll!!

Hejs sveis alla trötta människor:)*skratt*
Jag sitter här vid pappas dator och bloggar (min är inte uppstartad så jag orkar inte starta den, pappas var redan på)
Men eftersom att jag inte har min dator så kan jag ju inte ladda upp nån bild nu :(, vill inte rota bland pappas bilder .
Idag har jag varit med sally, vi började spela ''The sims'' (ett spel) igår, sen så vart det sent (vi började va ganska sent) och då cyklade jag hem igen, sen idag så va vi en stund till och gjorde klart vårat sim hus och började spela:)
Nä nu får ni nöja er det där var lite från min dag idag, juste imorn ska jag och mamma in till tuna park och handla nåt till min kompis Fanny som jag ska på party hos på lördag!!
Jag håller på och letar efter ett par speciella leggins asso dom e svarta och lite glansiga och jätte poppulära i skolan och nuförtiden.

God natt, och förlåt för att jag inte hunnit blogga på ett tag:)

Inga kommentarer: