maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

måndag 12 april 2010

Lördag,söndag och måndag!

Melvin

Förlåt alla mina bloggläsare att jag inte har bloggat på länge, men vänta bara så ska jag förklara vad jag gjort Lördag, Söndag och Måndag.

I lördags var jag men Alva på dan sen vid 18:30 åkte jag till Fanny (hon hade party) vi hade jätte kul det var alla tjejer i klassen som var där och vi åt tacos, chips m.m.
sen när det var slut vid 21:00 så kom pappa och hämtade mig och Alva så åkte vi hem till mig och Alva sovde över hos mig, vi hade jätte kul då men vid 21:55 tittade vi på mr.Bean. Asso mr.Bean är bara bäst, asso han gör allt omöjligt den här gången åkte han till en nöjespark och när han backade bilen så åkte bagarsluckans handtag fast i barnvagns korgen...............Mer får ni veta om ni ser den, varje lördag 21:55- 22:30.

I söndags gjorde jag inte så mycket, men jag var inte på blogghumör , asso jag var inte sur men jag hade inte lust att blogga.

I måndags (idag) var jag i skolan sen hämtade jag Ida så hem och sälppa ut Melvin på altanen. Sen steka pannkakor till mig och Ida.

Nä nu ska jag fortsätta att titta på TV och sen gå och lägga mig.
// god natt
Melvin har redan somnat.


Inga kommentarer: