maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

torsdag 23 december 2010

the day before christmas time..

Idag är det dagen innan julafton!
Mamma fyller 35 år idag och det har vifirat, snart så kommer mormor och morfar hit, men tror nog att det bara blir mormor eftersom morfar inte tål Melvin direkt :(
Men imorn är det julafton så på förmiddan så ska vi till mormor och morfar och äta julbord ,sen lunchfodra hästarna på vägen hem och sen hem o titta på Kalle anka vid 3 sen upp till stallet och mocka sen hem vid 5 och öppna julklapparna:D

Hoppas så j*kla mycket att jag får en dator som jag önskade mig, står inte ut med min dator! Får jag det gör jag glädjerop så hela stan hör det , hahah neej men jag blir iallafall skitglad då:D

det känns inte som om det är julafton imorn och att mamma fyller år idag ;)



2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul :) // alva

Anonym sa...

tack och desamma:)<3

// Lina & Melvin