maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 3 december 2010

Gosh!

Goosh!!

Nu har jag inte bloggat på nästan en hel vecka (fredag idag) ....
Men jag har inte haft nått att skriva och har gjort massor med läxor som jag missade förra veckan efrersom jag var sjuk torsdag-fredag sen i måndags också....

Men nu ska jag nog komma igång och blogga igen:)

Nu är det December och det betyder att det snart är julafton:D
Nästa vecka ska vi åka och handla julklappar , och ni kan följa dagarna som är kvar här på höger sida av bloggen där det står en dag,timme,minut och sekund räknare fram tills julafton:))
Så idag är det 21 dagar kvar:)

Imon ska jag förrsten masa mig ut med min systemkamera och ta lite (eller kanske många?) bilder:)
Om jag inte ska vara med Alva förståss, vi pratade om att va nu i helgen förra veckan..
Men jag hinner nog både vara med Alva och fota:D<3

// Lina


Inga kommentarer: