maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 25 december 2010

julafton!

Ja igår så var det ju julafton, men jag han inte blogga då:)
 (men jag fick jätte många bra paken:)
vet ni vad jag bloggar från för nått?
en HP Compaq mini pc 10,1 tum !!
jag fick en mini dator i julklapp:)


en sånhär:) den har webbcamera, windows 7 m.m...:)
jätte bra söt liten dator, den väger absolut ingenting:)


Jag tänkte att jag skulle skrva vad jag fick i julklapp, orkar inte ta bilder på allt:)


jag fick:   (av familjen)

* strumpor
*hello kitty strumpor
*speciellt schampo, balsam och balsam spray
*2 förpackningar hårfärg , färg: choklad
*hello kitty trosor
*hello kitty bh
*the sims 2 djurliv
*Hp compaq mini pc 10,1 tum skärm
*jätte söt pyjamas
*morgonrock
*jeans
*cardigan
* tre kvarts tröja med puffärmar
*tunika
*tjocka jeans leggins (treggins)
*mössa
*2 förpackningar nagellack
*örhängen
* twillight filmen Eclipse
* blå/svart och vit randig tröja



och av mormor och morfar:

* pyjamas
*stor sov tröja
*tofflor
*deo
*jacka (kappa)
*klädrulle (som man tar bort t.ex katthår med från kläderna)
*hello kitty trosor
*3 pack trosor med en elefant på
* trisslott (vann 50 kr :D )
*klocka
*mjukisstrumpor, lila och vita:)

och från farmor och farfar och morbror:

*the sims 3
*plattång
*godis
*trisslott



det var allt denhär julen :D'

Jag är nöjd med allt jag fick:D<33



/ Lina









Inga kommentarer: