maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

onsdag 5 januari 2011

fy vad tråkig jag är...

jag satt och läste andras bloggar och kom på att jag inte har bloggat på länge...

Jag har inget speciellt att skriva om, och nu när det är jullov och jag börjar skolan igen på Måndag (10/1)
så vill jag njuta av lovet och vara med familjen,kompisarna m.m... och inte sitta bänkad vid datorn, jag tror nog också att mina bloggläsare inte heller sitter bänkade vid datorn och läser bloggar och bloggar,
Men så fort lovet är över kommer jag vara tillbaka med samma bloggtakt:)
Innan nu då om sista dagarna på lovet så kommer jag uppdatera bloggen då och då:D

Igår och i Måndags så var jag med Alva, hon sov över hos mig:)
Vi åkte sånhär gammal spark (sån man har i snön då en sitter och en sparkar baktill) 

Idag så ska jag och alva till stan och shoppa, men vad jag ska handla vet jag inte...


Bjuder på några bilder:








// Melvin och Lina<3


Inga kommentarer: