maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

söndag 2 januari 2011

nyårsafton i bilder!

På nyårsafton så var jag hemma med familjen:) vi smällde inga raket men vi tittade på dom och så tände Ida och pappa jätte stora tomtebloss:D

Men jag orkar inte skriva allt så ni får bilderna jag tog med min systemkamera vid 12 slaget:D

Kommentera gärna vad ni tycker, skulle bli jätte glad :)






början av ett fyverkeri

i mitten av ett fyverkeri

slutat av ett fyverkeri, all dom här 2 ovanför hängde ihop med denhär i steg:D




jag testade lite inställningar inomhus vid fönstret och samtidigt som det kom ett fyverkeri uppe på himmlen så drog jag ner kameran flr jag skulle byta inställning och då vart resultatet såhär coolt:D



min favvo tror jag:)








ida med tomtebloss

2 tomtebloss (stora)



















// Lina


1 kommentar:

Anonym sa...

det var fina bilder, men måånga haha ;D