maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

onsdag 23 februari 2011

halv åtta hos mig..

orkar inte blogga nu för nu blire tv:n med datorn i knäet:)
Men kan ta lite snabbt om vad jag gjort idag , vi har varit på ikea och inhaldlat lite smått och gott till våran nya hästgård :D

Sitter och tittar med familjen på Sveriges mästerkockar.. men jag vill igentligen titta på Sveriges fulaste hem på 3:an...:(

men men...

ne nu ska inte sura, eller nee det gör jag ju inte:D

PS. vet ni vad jag ska göra med mitt hår? hhaha nee det får ni inte veta nu, men kan ge en ledtråd: frisör.

KOMMENTERA OM NI VILL VETA VAD JAG SKA GÖRA!:) DÅ SÄGER JAG, ANNARS SÅ SÄGER JAG DET TROLIGEN INTE....

ERAT VAL...



4 kommentarer:

SmileySallysLiv sa...

vad ska du göra? :)

Anonym sa...

Vad ska du göra? ;)//Alva

Anonym sa...

vad ska du göra??? ((: Säg säg!!

Anonym sa...

Vad ska du gö med håret? :P