maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 26 februari 2011

melodifestivalen & Mr.bean...

Nu ska vi titta på Melodifestivalen och sen vid 9 så switchar vi över till mr.bean på 5:an:)
Ne nu ska jag nog vara lite social.. men måste påpeka en sak först om melodifestivalen 2011, guuuud vad tråkigt , har inte en ENDA favorit än.. när ändå alla deltävlingar är över nu..!

IDAG:

Mamma red ut och jag gick med idag vid 5-halv 6 så vi hade bara en halvtimme på oss innan det blev mörkt..och när vi gick in på en stig som mamma och mavve brukar galoppera så galopperade mamma hela stigen som skrittade/travade tillbaka till mig som gått halva ungefär.. sen så säger mamma att hon galopperar igen och kommer tillbaka till mig och då säger jag att det ska gå fort för jag vill inte va ensam mitt i skogen när det börjar skymma och så sa jag tänk om det kommer en älg? men mamma sa att det inte skulle göra det så  mamma och mavve sätter av i full galopp och kommer tillbaka fort. Så fortsätter vi gå och när vi kommer till nerförsbacken innan bilvägen och vårat hus så börjar mavve stegra och frusta och mamma hoppar av och ber mig att gå iförväg hem och jag gör som hon säger men tar en snabb titt till höger och där står VÄRLDENS största ÄLG!!! Mamma och mavve gick bakom mig och mavve han var sååå spänd stackarn.. men jag gick framför dom i snabbtakt och sen när vi kommit ut ur skogen och in på våran gårdsplan så väntade jag på mamma och mavve. Men när vi gick ifrån älgen så ville jag inte gå brevid mavve för han var spänd och tittade omkring sig och gick fram och tillbaka och vänster höger och hoppade på stället. Mavve tycker absolut inte om älgar!. Men vi kom hem oskadda iallafall:)

Ojoj det var ett stort inlägg, och då kan jag ju göra det längre med en bild:)  Tycker inlägg blir lite tråkiga utan bilder..men det är vad jag tycker om mina inlägg.  Bilden har ingenting med inlägget att göra..

Finfina Marble-Cake :)


Hmm...? vems mule kan man tro? Jo Maverick's (mavve)


Mavve

mavve i solskenet..

jumjum, det blåser lite..



Ne nu ska jag vara social:)

Lina

Inga kommentarer: