maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

torsdag 3 februari 2011

tävling om länkning:

Jag kommer ha en tävling här nu som du kan vinna en länkning på sida här på bloggen, MEN jag tar bara 5 styckna länkningar.

TÄVLINGEN SLUTAR DEN 7 FEBRUARI, ALLTSÅ PÅ SÖNDAG.!

Tänk på att inte bara skriva din blogg och så utan skriv vad bloggen handlar om och så vill jag ha en bra motivering varför just DU skulle vinna en länkning som blir kvar resten av bloggens liv.

Komihåg att om du vill vara med och tävla så maila mig på melvinshome@live.se och på mailet ska denhär informationen vara med:

* vad heter din blogg (asso bloggadressen) :
* Bild, (till exempel en på dig eller på din blogg header exempel.)
* Ditt namn (antingen ditt vanliga namn eller om du har nått bloggnamn. efternamn behövs inte om man inte vill)
* Varför du vill att jag länkar dig ( t.ex. om du inte har några läsare, MEN jag kollar din blogg först hur många läsare du har om det är så, eller om du vill ha kommentarer, eller om du bara tycker det är roligt., alla har en chans att vinna)
* Motivering (varför skulle just du vinna, t.ex. jag vill vinna föratt jag inte har några bloggläsare och min blogg är helt ny och jag vill att folk ska veta vem jag är som du.)
* vad handlar din blogg om? ( t.ex. djur och shopping,

LYCKA  TILL!!

RIDER UT PÅ JUMJUM



// Lina

1 kommentar:

Anonym sa...

can I win something?