maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

onsdag 2 mars 2011

Har fått några kommentarer om vad jag ska göra med mitt hår, och jag ska...

Färga det, klippa upp det och kanske klippa lugg :D

Färga och klippa upp så det blir tunnare ska jag iallafall göra:) Fast när jag klipper upp håret så vill jag ha kvar min längd men att håret högst upp på huvudet är kortare sen längre och längre..:) Man klipper bara överhåret: =)

Haha hoppas ni förstår min konstiga beskrivning..(?)

Aja.. nu ska jag gå ut och fota sen när mamma och pappa kommer hem så ska jag nog ut och gå med Jumjum i det fina vädret :D Det är väldans vad jumjum har gått ner i vikt..(ser det ut som iallafall) För förut så bestog hans kropp nästan bara av en stor mage *hihi* Nu ser man hans ben iallafall:))

Det är väldigt skönt ute och klarblå himmel & strålande sol.. säkert en 4-5 + i solen:) Men i skuggan kan det nog vara 0-1 + bara:))

Hoppas Hoppas Hoppas att våren är påväg nu =D

Ne nu kan jag ju inte sitta här mer då:)

Bild direkt från fönstret nu:


oj det syns inte så bra då.. men bilden är tagen med mig inbygda webbcamera och då är det ganska svårt att ta kort..:)

oooo här såg man bättre:) Visst ser det skönt ut ute fast det är ''vinter''


Vill ni veta en sak?
-Äntligen, på tisdag:) Ska bli så kul:) Har saknat det..



// Lina

(blider kommer senare)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi :))
Jätteroligt med tisdag!!!
Kram!

Anonym sa...

Vad ska ske på tisdag? , vilken färg ska du färga håret? :))

Lina sa...

Till anonym: Jag ska till Kung Karl och få lite pappar och träffa dom eftersom jag ska börja där:D Jag har redan färgat mitt hår:)) Choklad brunt!:)