maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 12 mars 2011

om möblering och mysfaktior på hög nivå..(?)

Har möblerat om i mitt rum och mamma satte upp gardinerna och så har jag fått ett litet soffbord ungefär till min fotölj:) Tänkte också ladda upp bilder på hur det ser ut nu så ni får se eftersom ni inte sett det ön va? ;)

Nu har jag tänt lite ljus i mitt rum och ska snart ner och titta på melodifestivalen 2011 finalen på tv med familjen:) Har knappas nån favorit iår.. Ida hejar på Sara varga med hon suuuuuuger tycker jag! Hejar nog på Swingly - me and my drum . :)

Idag när vi skulle ta in hästarna så var det en älg som stog hos grannar och åt av deras nedsågade träd. Det är ungefär 35 m mellan dom och oss så ganska långt, tog bilder med jag har inte redigerat dom än, eller ja klippt ut dom så dom blir större och man ser älger på nära håll. Vi stog kanske på 20 m avstånd men den tittade på oss så jag blir lite rädd och backade :D hih är lite rädd för älgar.. varför vet jag inte :p

Nu ska ni få lite bilder på mitt rum:)<3
PS. Jag var tvungen att ta bilderna med blixt på annars vart dom bara suddiga..
därför ser det inte mysigt ut..



min säng (den bruna panelen ska jag måla vit imorgon)
några va mina hundra tavlor *asg*
mitt lilla bord med ljuslykta och blommor. (ljuset brinner med det syns inte så mycket eftersom jag har blixt tyvärr..)

// Lina



4 kommentarer:

Anonym sa...

You have a nice room :)
It lookes very cosy and I hope my parents will renovate my booooring dark room.
I´m also a big fan of white!!!!
Cute cat you have, I have one to.
Have the best!
Kelly from Minnesota

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

http://www.catlife.se/tag/transportbur/

Anonym sa...

http://www.catlife.se