maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

tisdag 8 mars 2011

kanske dags att köpa nya skor..(?)

Jag tror att det kanske är dags för mig att köpa nya vårskor som man kan ha inne (t.ex. i skolan)  om man inte vill springa runt i varma vinterskor..:)

Mina tygskor har iallafall gått sönder och dom är gråa så jag vill ha ett par nya såna men tror i rosa eller blå eller nått sånt:)
Vet ej om jag ska välja låga eller lite höga=)

här är ett par snygga:

Textilsko från Skopunkten.com

dom här är såkallade ''höga'' jämfört med dom andra som jag ska visa:)

ett par andra:


Textilsko från Skopunkten.com

dom här är såkallade ''låga'' jämfört med den andra:)

Vet inte vad jag ska välja.. har funderat på röda skor också.. men men det är inte såå bråttom:))

// Lina

1 kommentar:

Anonym sa...

men varför skulle du köpa äkta converse för när det finns bra kopior????
Det viktiga är junte vad man har för märke jue de ä ju innehållet som räknas.
Köp de skor du vill ha vettja!