maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

måndag 4 juli 2011

alla saker jag köpte i ullared:

Ojoj lite sen jag är.. men har haft fullt upp:)
men bättre nu är aldrig allright?

Hade iallafall suuuuper kul och vi gick och la oss vid halv 8 på söndagen (vi sov över på en bed &breakfast) men jag hade svårt att sova för det var sååååå ljust (!) så jag låg och läste tidningar och spela på mobilen och lyssna på samma låt minst 15 gånger:) Så jag sommnade vid halv 11 :))

 Här är iallafall låten jag lyssnade på mins 15 gånger: (man blir lixom glad av den:) )


här är nästan allt jag köpte:
2 tröjor

2 klänningar
den coola ryggen på en av klänningarna
ett vanligt grönt linne och en korall/rosa färgad musse pigg t-shirt:)
3 par öghängen, 2 nagellack och ett lipsyl (var så torr om läpparna så köpte ett)
ett par vanliga svarta tjocka långa leggins och ett par vita mys shorts
ett par solglasögon
4 olika trosor
nagellack borttagning och hårspännen och tofsar
hårfärg i kastanje/guld nyans:) (alla med långt hår behöver 2 förpackningar) och en av garnier's nya deo me mineraler:)
en pyjamas ( t-shirt och shorts)

En blå bh och ett 3-pack korta strumor

ett vitt lite transparent linne:)
kattsaker, ett 3-pack med katthalsband (till Minus), en koppelkrok (till Melvins sele), 2 söta matskålar.

stor badboll :) den är 1,22m i diameter (1,22 m åt vaje håll)
en pruttkudde och blyertspennor:)

sen så köpte jag också tuggummi och godis och lite till men orkar inte med massa småbilder:))

/L

Inga kommentarer: