maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 8 juli 2011

sol molnigt sol molnigt regnstänk sol

Ja rubriken är så som vädret är just nu:) nu är det sol och snart så kommer det bli molningt för det är moln påväg.

Jag har iallafall varit ute och hjälp mamma med hinderna när hon hoppade Mavve! ;) Nu sk jag ta och försöka börja på en ny header till bloggen:) och kanske en ny design!
vill ni veta vart jag gör mina headers och designers ? hihih det får ni inte!

ska förresten göra hiss och diss bilder sen så blir det hissa och dissa lite senare:) Kul va?
aja nu ska jag börja då:) btw, bäst att göra det snart för dom på vädret ska att det skulle åska runt 6!!
lägger upp en bild för inlägg blir SÅÅ tråkiga utan bilder! Jag verkligen hatar att läsa blogg inlägg utan bilder, för det är tråkigt på nått sätt, bara massa text, jag blir lockad att läsa inlägget om det är en bild som man tycker om:) Så det första jag gör när jag går in på nån blogg är att kolla på bilden i inlägget, sen läsa texten:) Bara ett litet blogg tips från tha proffs!
hihi:)


/Lina (ska förresten fixa en bild med mitt namn på som jag laddar upp här istället för att skriva /Lina så laddar jag upp en bild där det står med snyggare stil:)

Inga kommentarer: