maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 8 juli 2011

videoblogga om vad?

Såg att några hade frågat i min ''frågebox'' om jag inte kunde videoblogga, kanske ska göra det nån gång
men isånafall så vill jag att ni kommenterar i det här inlägget vad ni vill att jag ska prata om!:)

Så kommentera på!


Sånahär kommentarer/ frågor tycker jag om att få:) Då blir jag glad!

och en sak till.. Varför fråga saker till mig om jag ämdå inte vet vad du heter eller vad din blogg heter?
Så skit i att kommentera anonymt och skriv ditt namn eller bloggadress så kanske jag länkar dig i bloggen eller skriver ett inlägg om dig:)!

Ska börja att lägga upp alla snälla frågor och kommenter i ett inlägg så endel får se hur snälla folk kan vara:)

Och en ska till.. fråga nästan precis vad som helst och jag lovar att svara ärligt:)
Så fråga fråga fråga fråga fråga fråga .....massssssor av frågor:) (ni får vara anonyma också, men det är roligare om ni skriver ett namn)

//Lina

1 kommentar:

SmileySallysLiv sa...

Skulle vara kul om du videoblogga nån gång :)
Alltså pratade om vad du gjort under dagen istället för att skriva..
Det skulle vara en hiss för bloggen ;p