maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 24 september 2011

godmorgon!

gick upp vid 9 idag och åt frukost sen städade jag lite på mitt rum och gjorde mig iordning :)
ska ta och gå ut nu och hjälpa till att bygga en till hage:))
ps. idag får jag mitt the sims 3 troligen!! :D ( skulle fått det förra veckan, men blev inte så som ni säkert märkt)

lite bilder nu medans jag är ute, uppdaterar mer sen!:)  (ska försöka fota lite fina höstbilder ute, våra träd har redan tappat löv och blivit gula,röda m.m. :D så mysigt!!




lite ide bilder jag har hittat!:) (nått sånthär kommer mitt sims hus likna! ) OBS. DET ÄR INTE MITT SIMS HUS!!

ofixat hår och osminkad!


glaad! osminkad och ofixat hår!

min nya mysiga mössa från hööks! :D ( den har en toffs höst upp, men man ser inte den)


kramkram


Inga kommentarer: