maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 10 september 2011

svar på kommentar:

Fick en söt kommentar tyckte jag så jag tänkte svara på den :)


SVAR:  Åå vad härligt Stina :) Jumjum är världens kelgris! Så himmla härlig lite shettis! :D
Vi hämtade honom i Glanshammar utanför Örebro på ett ridcenter som heter Biveruds ridcenter  :)
Är det han så får du gärna maila mig på melvinshome@live.se så kan jag maila lite bilder på honom om det skulle va kul för dig att se :) Han bor nu här ute hos oss på en stor hästgård på landet med sina 4 stora kompisar och stor trivs :D Han gillar våra stallkatter också :D

Det skulle vara jätte kul om du ville maila mig om det är han:) det betyder jätte mycket för oss också att få veta lite hur han var när han bodde på ridcentret :)



lite bilder från i vintras när vi precis köpt jumjum :)



// Lina




1 kommentar:

Anonym sa...

VÄRLDENS BÄSTA JUMJUM!!!!!
Alias Mulle Mustang ;)