maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 17 september 2011

SÅ JÄKLA GLAD!!! :D

WIIIIIIHOOOO!!!!

Dom som känner mig vet ju att jag sågärna vill spela the sims 3 på min mini pc :D
Men det har inte gått föratt alla mini pc har inga skivutag, det får inte plats på den lilla datorn..
men nu har jag hittat en extern cd rom !!! :D

så jag ska önska mig den i fördelsedags present! fyller om 40 dagar! :D

och då så kopplar man in den i usb utaget, så går den sladden till en bärbar cd rom!


sähär ser dom ungefär ut! :)

så sen kommer jag kunna spela the sims 3 !!
och på dator sims så kan man ju köpa massa sånahär expansions paket och prylpaket! :D

har the sims 2, the sims 2 djurliv och the sims till playstation 2, men vill ha till dator också och nu kommer jag kunna det!! :D

______________________________

har ni sett att den 28/10 iår så kommer det ett the sims 3 pets , då kan man ha HÄST! det måste jag också ha!!

då får man bygga stall också, och man kan rida, hoppa m.m. :D

skärmdump på videoklippet härunder:





Inga kommentarer: