maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

torsdag 22 juli 2010

22 Juli - färgig dag!

nu kommer sammanfattningen från dagen då!

Jag har varit med Alva hela dagen idag, vi har haft jääte kul:)
vi börade att spela sims på morgonen kanske vid 11, sen så spelade vi till 13:00 ungefär.

Sen cykla vi hem till Alva och jag hjälpte henne lite med bloggen.
Sen så var vi hos alva till 15:00 nästan, då åte vi hem till mig igen och jag åt lunch.

Sen så stadade vi ut syrrans lekstuga, sen tvätta vi den och sist målade vi alla väggar och tak och golv i den vita.

Jag andväde först en sånhär roller elr vad dom nu heter..
jag råkade trycka förhårt när jag andväde den så det skvätte färg på hela mina armar.

Vi hade ''skräp tröjer''
Sen så klev vi i färg ochså och det droppade lite från taket.

Sen råkade Alva när hon målade glovet att gå in med rumpan på den målade väggen så hon fick en vit fläck på sig.

Sen när vi var klara 2 timar senare så var vi lagom färgiga med vit oljefärg:D
Så pappa tog fram nån sånhär lacknafta elr vad den nu heter......

så vi fick tvätta bort färgen med den, sen så sa han att man blir torr av den på huden, så vi hopppade i den stora poolen med kläderna på:DD
det var jäääääte kul:D:D:D
Sen så när vi hae badat klart så var klockan nästan 7 och alva skulle hem och äta vid 7 så hon åkte hem, nu siter jag här och bloggar, och tittar på löshår.

Jag skulle vilja ha ett brunt rakt löshår..
Det är ett som är till salu idag, ska prata med mamma...
hoppas, för vi ska färga mitt hår brunt och färgen kommer inte räcke till mitt löshår jag har nu som e svart och lockigt:(
det löshåret jag har nu är svart ju och lockigt och jag kan platta det men mamma vill inte det..

nä nu sk ajg gå och ta en varm dusch, men god natt är det förtidigt för än och säga .
Jag har tagit lite bilder idag också som ni ska få se efter jag har duschat..

byy sålänge!

Inga kommentarer: