maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

söndag 4 juli 2010

dålig uppdatering.....

(mammas dator)
förlåt att jag inte bloggat sen ullared men nån kväll nu som kmr så ska jag sätta mig ner och blogga och ladda upp bilder från ullared, det är så vart ute nu så jag vill vara ute och bada och allt.
men nån gång i veckan nu så kmr jag blogga om allt, det är ju så vart att jag tror att ingen sitter inne heller och läser bloggar..
Men ni får stå ut 1-3 dagar till utan uppdatering.
kan skryta lite till om ullared också medans jag ändå skriver:)
vi ska snart ner igen dit, asso i början av agusti elr så.
suuper kul!!
jag glömde köpa elr titta efter:
-bikini, hittade en jääte snygg men den fanns bara i 38, jag ska ha 34 ...
-simglasögon..
-solglasögon..
m.m

hejdå sålänge:)
bilder på mig och Melvin<3

Inga kommentarer: