maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

onsdag 28 juli 2010

Vad ska man skriva här?

Melvin<33>
Jaja..
ni ser ju överskriften och den är ju ungefär för hela inlägget!

Men iallafall i går var det shit varmt och jag var ute hela dagen...
Ringde alva på morronen men det gick inte..(vet inte varför)

Jag gick ute och skulle bada i vattenspridaren med Ida, men när hon satte i slangen i den så bröt hon av där den ska sitta.!.!
Så vi ska laga den nån dag, men efter att den gått sönder så gick vi och badade i vår stoora pool:)

Jag trodde det var varmt men det var 18+ grader.. *brr*
vi badade en liten stund sen så gick vi upp, när vi kom upp så solade vi:)


TILL IDAG!:
Jag vaknade 10:00 av att Melvin var uppe och gick i min säng, hans svans kickade mig under foten..

Lagom när jag kommer upp så kom idas kompis Jenifer.. 10:00 ?????
Jag var precis nyvaken och har inte så snygg morgon frisyr *ser ut som et trollbo*
Och då det första jag inte göra är ju att visa mig för Jennifer...
Så jag gjorde iordning mig direkt..''

Nä imorn fyller Ida år och nu ska jag ut och sola tror jag, klar BLÅ himmel!
Kanske ska ta med melvin ut på en morgon promenad:)


Men först ska jag slå in presenter till iDa....



1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att Alva inte kunde :-/
Life is shit sometimes!
Du är toppen på att slå in paket iallafall :-D
Men att sova till 10:00.... hm... DET tänker jag inte försvara din lilla sömntuta ;-)
Kompisar kommer o går, jag såg själv ut som en vandrande rumpnisse.
Kram!