maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

tisdag 20 juli 2010

Kolla in!




Kolla in min nya sida -->
den heter : the life of photographer...

jag har skrivit det på engelska och ska börja skriva nästan alla mina inlägg på engelska tror jag,
nu undrar ni säkert varför jag ska göra det:)
jo, för att våra vänner i australien läser min blogg, och dom kan ju inte svenska så jag ska skriva så dom förstår:D
snäll jag e va?
alla brev vi skriver till dom är på engelska!.

nä nu ska jag in och duscha, en varm dusch!

sen blire nog kolla teven, jag kmr nog inte blogga nåmer idag....
juste innan jag går, så imorn ska vi kolla på hus i eskilstuna... mer säger jag inte! *fniss*

hoppas det blir det för nu vill jag BORT från den här skit hålan, inga bryr sig om en om kan inte är infödd i den här hålan, vi som kommer utifrån en annan stad skiter dom i!!


mitt öga.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ball sida! Vad duktig du är!!
Puss o kram!!