maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 18 september 2010

18 september

Idag var vi till västerås och köpte sadlar till hästarna!
Sen åkte vi till Lidl på hemvägen och köpte mat, och godis:))

Sen när vi åker hem så ringer ägarna till hästgården och säger att vi får köpa det för den summan..
Vi blir jäääääte glada!!!!:DDDDD

jag älskar den hästgården, och jag kan fortförande vara med mina vänner.. 
Melvin älskar sin hundkorg att sova i, kolla själv på bilderna..




___________________________________________

Imorse gömde melvin sig under mammas kofta...
Kolla vad söt han är på bilderna:)


sötnose<33






söt va?
_____________________________________________________________________________

sen hittade jag honom ligga och sova på altan stolen..


jag är trött..




han gäspar<3

han stälde sig upp för att se vad pappa gjorde på tomten,..

VISST ÄR HAN BARA FÖR SÖT!!!<33333333333

Inga kommentarer: