maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

torsdag 23 september 2010

Hejhej!

Idag var jag med Alva efter skolan så vi skulle cykla ut till min nya hästgård men vi cyklade förlångt för vi glömde svänga  av till höger på en väg (vid skylten duvet Alva där det var det gula huset som det stog namnet på våran hus på pilen)

Så vi cyklade igen HELA granhammar.....

hihhi, det va kul Alva<3

nu ska jag gå och äta;)

min och alvas äppel tallrik:
det är 2 och ett halvt äpple...


hihi, mumsigt:)

nu ska jag äta mammas köttfärssoppa...:D mmm...



3 kommentarer:

Anonym sa...

:D <33
hihi, vi är vääldigt smarta xD
godast äpplen :)

Lina sa...

javet...:)<3
våra äpplen är jääte goda:)
vi måste va nån mer dag:)<3
nu vet jag vart vi svängde fel när vi skulle till min hästgård, duvet därdet stog täkten på pilen, där skulle vi ha åkit in och fortsatt längre ner.. jag kom på det sen, vi har ju bara kommit från andra hållet och då ser det rätt ut..

Anonym sa...

haha, då måste vi cykla rätt nästa gång! :P <3 /alva