maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

onsdag 22 september 2010

Idag!

Idag var det skola då...

Ligger lite efter i matten så tog hem boken och ska jobba lite tills på måndag.
Skolan var 9:00 tills 15:10 .¨¨

Imorse var der ''svin'' kallt så det blev vantar :)

Vi gjorde ett litet expriment i No:n, vår NO lärare pratar bara engelska så boken och prov m.m är på engelska.(!)

Våran mattelärare prtar bara engelska med så våran matte bok är på engelska, i England så börjar man ju förskolan när man är 5 år så dom är lixom ett år frammåt, så vi har matteboken för 8:orna i England (!) hihi, jag är stolt över mig själv som kan räkna i den...

Ska ladda upp en bild på den:



engelsk mattebok för åttor


det är ganska enkelt om man förstår..

matteboken och alla räknehäften


räknehäftet


våran diary där vi skriver ner läxorna och prov osv.. asso en kalender..

nu ska jag nog gå och kela med Melvin<33
sen sova..

förresten Imorn ska jag vara med Alva föresten när jag kommit hem från skolan:)
han inte träffat henne på jääääte länge..



1 kommentar:

Anonym sa...

Du är jätteduktig!!!
Du ska vara mycket stolt över dig själv, men låt det inte bli ett ego bara :-)
Puss puss