maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 17 september 2010

idag!

IDAG!
Idag var vi påväg att missa bussen till tågstationen när vi slutade skolan..
Dom hade stängt grinden ut från skolgården, så jag,Julia,Emelie och Felicia fick springa runt hela skolan när det var 2 minuter kvar.
när vi hade kommit halvägs såg vi bussen komma..
När vi kom till busshålsplatsen så stog ju bussen där så vi han precis på den.


IGÅR!
Sen igår efter skolan så tog jag,Julia,Emelie och Felicia bussen till stan efter skolan och då var vi på MC donald's när det var 10 minuter kvar för julia vill ha en glass *ååhh* så vi fick stå i kö.
sen så började jag och Emelie gå till tågstationen när det var 8 minuter kvar, sen när vi kommer upp då, så går vi till busshållsplatsen, (för tåget var trasigt imorse, så vi fick åka ersättningsbuss till skolan)
Så vi stog där och väntade och ingen buss kom fast den var 16:07,så tittar vi på spår 2 där våra tåg går, och då står det 1 tåg där som det står TILL ARBOGA på, och det åker precis!

Då kom också Julia och Felicia springande...
Så vi berättar allt om tåget och så.. sen så går jag och Emelie in till hon i biljett kassan innen i ''huset/väntsalen''  och frågar om det inte går nåra bussar mot arboga, och då säger hon att det går tåg nu..

Så vi missade det och fick ta 17:09 tåget hem:)
bilder kommer från våran tågresa..

Sen igår så gömde jag och Louine oss för Emelie,Felicia och Julia.
Sen så står vi imitten av en trappa och så ser Louine nått orange svisha förbi... (jag har orange tröja)
Sen så hör hon,, Aj..aja,,aj,,, min fooot.. xD
sen så ser hon mitt sitta på rumpan på trappsteget längst net xD
Jag halkade eller nåt så jag åkte på rumpan ner för trappan sen på näst sista trappsteget så sätter jag mig på min fot och gör illa den!

Så vi började ASGARVA, och då precis kommer nästan alla killar i min klass och frågar varför jag sitter på trappsteget längs ner och asgarvar, och Louine står i mitten på trappan och asgravar.. xD

Vi berättade allting och dom började också skratta, sen så möter vi Julia, Emelie och Felicia så vi berättar allting och dom börjar också skratta xD

Kul dag tjejerna !!:D





Inga kommentarer: