maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

måndag 6 september 2010

idrott!

Jag och julia har bästemt oss att börja i fridrott :D

Måste ju bli lite mer aktiv om dagarna nu:)
men idag vare skola och det är så att jag inte vill berätta föratt det finns såååååååååå mycket att berätta och vad jag och julia och louine har haft kul , jag sa dethär på so:n : du vetu att jag vill bli en torsk..haha Lolan fattar! och sen: pratade jag och Julia om dethär på matten så alla nästan tittade på oss, här kommer våran intresanta dialog, läs hela, den är kul om man har våran humor, har aldrig haft såhär kul! 

Julia: jag ska börja i handboll i kolsva!

Jag: vaaaa, det är ju jätte långt...

Julia: nee, det ligger lite utanför köping..

Louine: aa, det ligger längre upp i landet en bit.

Jag: det ligger ju granne med kiruna!!

och sen börjar alla asgarva!! om man fattar dethär så blire jätte roligt.. xDD

Inga kommentarer: