maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 15 oktober 2010

Fredag!!

Nu är det ju som ni vet fredag och då ska det bloggas, ni ska få dethär inlägget men text sen kommer ett med bilder från veckan och sist komme rnågra videoklipp på melvin m.m...

och eftersom jag inte hinner lägga upp videosar,hiss & diss, bilder m.m... på vardagar altså: måndag-torsdag...
Så kommer jag göra så att varje fredag så kommer jag ladda upp bilder och videoklipp från veckan som gått:)

Låter inte det som en bra idé?

Idag iallafall:

Idag åkte vi tåg till skolan och hem, vi börjar 9:20 på fredagar och slutar 12:00 men vi som åker tåg vill görna hinna med 12:07 tåget så vi får sluta 11:30 för att hinna med den enda bussen till stationen 11:36.

Så jag var hemma vid halv 1, fett chill:D

Saknar Lolan (Louine) ..... hon åkte till Ullared igår efter lunchen i skolan och så var hon där idag med men kommer hem ikväll men vi ses ju i skolan på måndag:)
Efter lunchen hade vi svenska och life skill och det var lite tomt utan henne för vi brukar alltid jobba tillsammans och skratta hela tin:D<3

men vi ses på måndag:)) och kan grisa igen!! :D

Straxt kommer ett till inlägg..








Inga kommentarer: