maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 9 oktober 2010

Hej hopp!

Idag har jag bara vartit hemma och städat på mitt rum och gått ut och gått med Melvin:D
Och bloggat såklart:))

Lördagar är nog den bästa dan på hela veckan för då har man sovmorgon,man får äta godis & chips ovs...

Igår hade vi det jätte kul på kina resturangen Ming Place och Badhuset (med vågor) :D

Vi var 6 styckna tjejer : Jag, Emelie, Felicia, Julia, Louine och Nathalie :D<3
Vi skrattade och pratade och åt på kina rsturangen i 1 och ½ timme :))

( nathalie och Louine tåg 16:07 tåget hem för dom skulle inte med och bada)

Sen när vi ätit klart och så så gick jag, Emelie, Felicia och Julia till eskilstuna badhus och badade mellan 14:30 - 17:30 för vi skulle ta 18:07 tåget hem:)
när vi kom till tågstationen så var det dubbeldäckare<33
ÄLSKAR DOM TÅGEN!

vi satt sjäva på en hel övervågning..

sen så hittade jag och Emelie att på säterna för bara 2 personern så går det att fälla ut ett bort från sätet framför och så mellan säterna framför så finns det 2 elutag!!

asso lyx tåg och så låter dom ingenting heller och  har JÄTTE mjuka säten:)

ett STORT ++++++ (PLUS) PÅ DOM!


dubbeldäckaren den har 3 våingar ungefär eller ja 2 och ½ :)

där på översta våningen (högst upp på bilden) satt vi ,där har dom stoora lite böjda fönster:)

 där ser ni fönstera på översta våningen att dom lixom är lite ''böjda'' översta våningen är min favvo plats:))
på nerevåningen:)  frächt va??      tycker jag iallafall.)


ne hejdå!
bilder på melvin när han var ute och gick kommer i nästan inlägg:)

// Lina

Inga kommentarer: