maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 29 oktober 2010

halloween 2010- i engelska skolan

Idag har vi verkligen haft jäääääääätte kul:DDD
vi hade ju halloween i skolan för alla internationella engelska skolor har så:)

Sen när jag,Lolan och Nattis åkte tåg hem så var det sånahär X2000 tåg :D

Men nu ska jag inte skriva så mycket mer utan ni får se och lära av våran dag i bilder, blider från tåget också:)
hade med mig min kamera, man fick det:D




 bästa maskeradklädsern tävlingen, lolan i blått:)
 alla klassers pumpor i ''bästa pumpa tävlingen''
 mums mums.. vet ni vad? jag tålde allting:D

 jag fikar, (julia tog bild) jag gör nå konstigt med ögonen.. titta inte!
 jag imorse:)







 hahaahh, kolla vad lolan gör xD

 julia


 [FUL BILD , I KNOW..] julia tog på mig i skolan. konstig bild...jag ser rolig ut..:(
 lolan i sin docktor dräkt.

 häxdräkten
 jag på morgonen innan vi åkte. (hade inte sminkat klart mig då)






 mr.simion- våran lärare,(han är flintis igentligen)

                                                         popcornen med läppstift på från mig:)



 våran pumpa
 <----nattis, när vi skulle gå på tåget, -----> lolan (louine)
 lolan
 vårat tågt(det som kommer) älskar såna tåg och dubbeldeckaren..
 i tået, lolan
 lolan


 suddig men dom låter ingenting domhär tågen:)
 stora och coola ytor:)

efter när jag kom hem...



45 bilder, inte DÅLIGT!! :D

hoppas ni har haft en lika rolig dag som vi:D

// Linaa




Inga kommentarer: