maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

söndag 17 oktober 2010

god morgon the blog!

Idag är det söndag .... ååå orkar inte göra no:n och matte läxan:(
Men men måste...

Men imorn är det skolan och det betyder träffa LOLAN!!!<33:)
då vill jag höra allt från ullared:))
Hihiii,... nee men jag ska höra hur det gått och så..:)

Imorn har vi halvdagar förresten föratt det är utvecklings samtal för en del så vi har bara pråk och engelska sen lunch så slutar vi:)

vi har det på tisdag också så vi har bara no och idrott och lunch då.

Så imorn tar vi tjejer 12:07 tåget hem så jag är hemma vid 13:00 ungefär:)
och på tisdag så slutar vi 12:00 så då hinner vi inte med det tåget hem, men vi tar 14:07 tåget hem så vi f¨r väl gå på stan en stund innan tåget kommer:)
så jag är kanske hemma till 15:00 på tisdag.. nej juste vi har visning på huset så vi får inte komma hem före 19:00 föratt vi har en visning 16:00 en 17:00 och en 18:00 så jag får väl vara med tjejerna en stund:)

en morgon bild:


 jag tar mina bilder med min webbiz (webbkamera)
 
melvin är med på en också:(satt och myste med han nyss men han stack :)
 

sötnosen<333


// Lina & Melvin

Inga kommentarer: