maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

fredag 22 oktober 2010

home..

Nu är jag hemma, vi tog 12:07 tåget, men det åkte inte förren 12:15 för vi möter stockholms tåget och det hade kört på en älg :'( så det var lite försenat...

men nu ärjag hemma och kom hem vid 1 :)

Nu kommer lite bilder på melvin som avslutning:D

Imorse när jag vaknade så var det snö och ni ska få se hur mycket det var, det var jäätte mysigt att åka tåg när det snöade och allt utanför var vitt och träder är också mysiga,, men brrrr vad kallt dt var utan mössa...
Jag ska blogga ikväll mer eller ja i eftermiddag....


det var inte så mycket hemma (denhär är tagen av mig kvart över 7 på morgonen) men i eskilstuna var det mycket mer men jag tog aldrig kort på den för jag hade bara mobil kameran men mig och det blir bara suddigt om man tar när tåget åker i full fart....





Inga kommentarer: