maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

tisdag 9 november 2010

äntligen klar!!

Nu har jag suttit och skrivt min svenska berättelse som ska vara 3-6 sidor lång, den ska inte på fredag v.45 [denhär veckan asso] så det är skönt att vara klar! :D ni ska jag bara plugga lite IMORN på 3 prov som vi ska ha nästa vecka: tisdag- spanska prov  , onsdag- matte prov,   torsdag- No prov.

OjOjOJ...

mnn nu har jag sittit och skrivt min svenska berättelse i 1 och ½ timme. men jag är KLAR :DD<3

Idag så vart det ju världens snöstorm, vi fick stå och vänta på bussen och tåget i snöstormen, men det är kul med snö så nu är det 20 cm snö ute:D JIPPI!!

Det ska snöa hela natten och imorn så undra hur mycket snö det kommer bli imorn? 1 M ? *asg* tror inte det.., det vräker ner snö förfullt härutanför mitt fönster, så jag sitter härinne med mjukisbyxor och en mysig tjocktröja, och Melvin kom upp och la sig brevid datorn nyss men han somnade tydligen:) hihi<33 Han älskar att ligga med ryggen eller rumpan vid dator utblåset, ni vet där all varmluft från datorn kommer ut.

Nehe.. nu ska jag in och duscha sen framför tv:n :D

en pytteliten bild från min svenska uppgift:


hejdå :)

snöiga kramar Lina:)

Inga kommentarer: