maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

lördag 13 november 2010

mode inlägg..

Det är lite svårt att hitta bilder på mode som jag gillar och som jag tror att ni gillar men jag har lite bilder från H&M, på kläder jag tycker är snygga (mitt mode kan man säga).:D
Jag satt och letade efter bilder igårkväll direkt efter att tävlingen avslutades, men jag orkade inte ladda upp dom så jag gör det nu:)

Och så småning om så kommer en sida upp på bloggen som kommer heta ''Mode'' tror jag, låter inte det bra?;)

nu då lite mode:

outfit nr.1
blå rutig skorta i stoppade i jeansen. (ska försöka ha så nån gång)

outfit nr.2
''pösigt'' linne, kofta och svarta jeans.

outfit nr.3
vitt linne, grön tröja, jeans och halsduk.

outfit nr.4
vit lös skorta, vitt linne under och svarta jeansleggins. (sååå min stil<3)

outift nr.5
långt linne, luftig kofta och leggins (såå min smak)

outfit nr.6
långt linne, skorta och leggins.

outfit nr.7
tunika, leggins och halsduk..

outfit nr.8
tröja/tunika, linne och leggins.(så min stil)


vilken outfit tycker ni bäst om? komemtera eftar svar!:)

jag gillar nog 2, 4, 5, 7, och 8 bäst:) men dom andra är också snygga och jag skulle kunna tänka mig att ha på mig alting! blir att uppdater min garderob snart:D



3 kommentarer:

fanny-nelson sa...

jag har outfit nummer 3 och 6 och halsduken på nummer 7 ;) <3

Anonym sa...

7 7 7 7 7 7 7 7 7 7

Lina sa...

Okej:)<3

ja dom är fina;P