maila mig!

Mail: melvinshome@live.se

måndag 8 november 2010

Brrrr.....

Ni kanske inte ser så bra men det är snö och 0- -4 grader imorn...
Läste nyss på smhi's hemsida att det ska bli 10-20 cm snö imorn och dom har en klass 2 - varning för snöstorm....
Jag orkar inte gå till och från tåget... särskillt inte i snöstorm.. det är nog inte så smart att cykla när det är minusgrader och snöar:(

Det blir att ta på sig vinterjacka, varma skor (ska ha dom som jag hade idag) ,halsduk, vantar, möss.

Nu ska ni få en bild på outiften idag:


man kanske inte ser så bra med...
stickad tröja- ?     leggins- ?   linne - bik bok


mina skor, dom är lite ''tjocka'' så dom håller värmen sen så har jag ett par extra sulor i:)
skor- din sko


här kanske ni ser bättre...

kofta- stickad  . legginsar.- svarta  , skor- din sko  ,  linne-bik bok.


// Lina



Inga kommentarer: